Kasy fiskalne Komorniki

Identyfikacja wizualna krynica zdrój

Identyfikacja wizualna

Nie ma kompetentnej firmy, bez doskonale skonstruowanej marki. To fundament teraźniejszego interesu. Szczęśliwie coraz to więcej przedsiębiorców zdaje sobie z tego sprawę i wkłada środki finansowe w zbudowanie brandu. Wszystko zaczyna się od ukształtowania identyfikacji wizualnej firm.
Identyfikacja wizualna to cały system, na który składa się mnóstwo detali. Co ważne, wszystkie te moduły muszą być ze sobą zwarte. Dopiero wówczas można mówić o doświadczonej identyfikacji wizualnej. Na system ten składa się m.in. logotyp firmy, kolorystyka firmy, używana w oficjalnych pismach czcionka, a nawet wygląd domów zewnętrzny a także ich wystrój wewnątrz, projekt produktów a przy tym opakowań, oraz prezencja materiałów marketingowych. I w tym wszystkim jak wpierw wspomniano potrzebna jest jedność. Nie można np. w jednym zakresie stosować jakiś odcieni, a gdzie indziej zupełnie innych. To nie ma nic wspólnego z fachową identyfikacją wizualną.
Wszystkie te zasady zapisywane są w tzw. księdze identyfikacji wizualnej, niejednokrotnie zwanej też księgą znaku. Jest to coś w rodzaju biblii dla marki. Jest ona używana np. przy wykonywaniu różnego typu kampanii reklamowych i marketingowych. Studia graficzne i agencje reklamowe otrzymują od firmy księgę znaku i projektując wszelakie artykuły muszą się precyzyjnie trzymać wyznaczonych tam reguł.
W celu przyrządzenia księgi identyfikacji wizualnej lepiej jest się udać do fachowej agencji marketingowej. Tam konstrukcją marki pochwycą się profesjonaliści posiadający niemałe doświadczenie w budowie nie jednej księgi znaku.


Możliwość komentowania jest wyłączona.